Aquest dissabte, 29a Trobada d’Escolans al Seminari

Descobreix el programa d'aquesta trobada organitzada pel Grup Samuel... Inscriu-t'hi ara!

Per a més informació i formalitzar la inscripció, clica
aquí.

El Seminari Conciliar de Barcelona acull el proper dissabte, 20 d’abril, a les 10h del matí, la 29a Trobada d’Escolans. A la trobada hi són convidats tots els escolans, i també s’hi poden afegir altres nois d’entre 8 i 17 anys que estiguin vinculats a la parròquia. Per participar-hi, cal realitzar la inscripció abans del 17 d’abril

Programa de la trobada

• 09.30h a 09.45h: Arribada i acollida al Seminari.
  • 10.00h: Inici de la gimcana “Només Vós teniu paraules de vida eterna”.
  • 13.00h: Celebració de l’Eucaristia.
  • 13.45h: Comiat.

En aquesta iniciativa participa el Grup Samuel, un espai on joves de la nostra diòcesi i la de Sant Feliu de Llobregat entre els 10 i els 17 anys poden trobar-se, rebre formació, pregar i caminar en el discerniment de la seva vocació. Cada mes té lloc una d’aquestes trobades que es fan tant al Seminari Conciliar de Barcelona com realitzant petites excursions.

Dins el Grup Samuel s’organitzen les activitats per a Escolans de tota la diòcesi: la Trobada de Nadal, el Torneig de Futbol de Sant Josep (on van participar més de 130 nois acompanyats per Mons. Javier Vilanova, bisbe auxiliar de Barcelona), la Trobada d’Escolans (que tindrà lloc dissabte 20 d’abril amb la presència del Sr. Cardenal) i les Convivències d’Escolans (que tindran lloc de l’1 al 5 de juliol).