Mn. Salvador Bacardit, nou rector del Seminari Conciliar de Barcelona

Nomenament d'un nou rector i equip de formadors i directors espirituals del Seminari Major i Menor Diocesà de Barcelona

Foto: Ramon Ripoll, Arquebisbat de Barcelona

Amb data 21 de juliol de 2020 el Sr. Cardenal Joan Josep Omella, Arquebisbe de Barcelona, ha nomenat Mn. Salvador Bacardit Fígols com a rector del Seminari Major i Menor Diocesà.

Faran equip amb ell els formadors Mn. David Álvarez Rodríguez i Mn. Bernat Gimeno Capín, i, en qualitat de directors espirituals, Mn. Pere Montagut Piquet i el P. Xavier Rodríguez, SJ. Per altra banda, Mn. Joan-Pere Pulido Gutiérrez continuarà essent el delegat diocesà per a la formació dels seminaristes de la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

El Sr. Cardenal Arquebisbe, el Sr. Bisbe de Sant Feliu de Llobregat, Mons. Agustí Cortés, i els bisbes auxiliars de Barcelona, expressen una cordial gratitud als qui fins avui han regit el Seminari. Cal agrair el seu treball generós i constant en la formació i acompanyament al presbiterat dels seminaristes de l’arxidiòcesi de Barcelona i de la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

Accediu al comunicat emès per la Secretaria General de l’Arquebisbat de Barcelona