El Full Dominical no s’atura

La publicació setmanal segueix activa en format digital fins que es normalitzi la situació sanitària

Davant la greu situació sanitària que estem vivint aquests darrers dies, i per garantir la seguretat de tothom, us anunciem que el Full Dominical suspèn la seva distribució fins que la situació es normalitzi.

Com no podria ser d’altra manera, però, el compromís amb els lectors i lectores del Full Dominical ens obliga a seguir treballant per garantir que la informació arxidiocesana arribi a tothom. Per aquest motiu, al llarg dels propers dies i setmanes seguirem treballant per fer arribar el Full Dominical a tothom qui ho desitgi.

Full Dominical online

Totes aquelles persones que ho vulguin, podran accedir a aquest enllaç, on hi trobaran el darrer número del Full Dominical juntament amb un històric dels darrers anys. En aquest apartat de la pàgina web diocesana, es pot llegir directament el Full, a la vegada que es pot descarregar una còpia en format PDF per aquells que el vulguin imprimir.