El 26 de juliol el cardenal Omella presidirà la missa pels difunts en el temps de pandèmia

La basílica de la Sagrada Família acollirà l’Eucaristia de pregària pels difunts i que comptarà amb els seus familiars

L’Església Arxidiocesana de Barcelona ha organitzat la missa funeral pel repòs etern de les víctimes del coronavirus i pel dels morts per altres causes durant el temps de confinament i que no han pogut rebre el comiat que mereixen.

El diumenge 26 de juliol, a les 19.00 hores, la basílica de la Sagrada Família acollirà la missa pels difunts en el temps de pandèmia, presidida per l’arquebisbe de Barcelona, el cardenal Joan Josep Omella.

El dia que se celebren els patrons de la gent gran

Aquesta celebració eucarística tindrà lloc el dia 26 de juliol, festa de sant Joaquim i santa Anna, que celebra la memòria dels avis de Jesús i que han esdevingut els patrons de la gent gran. Entre els convidats, està prevista l’assistència de representants de l’àmbit sanitari i sòcio-assistencial així com de cossos de seguretat i d’altres estaments, que es sumaran a les primeres autoritats de les diferents administracions de la ciutat i del país.

La missa es podrà seguir en directe pel canal de televisió 8TV  i per l’emissora Ràdio Estel (106.6 FM). Igualment, per Internet a través del web diocesà i del web de la basílica de la Sagrada Família.

SF20_26_juliol_CARTELL