«Acció Catòlica General, un projecte renovat al servei de l’Església»

Inscriu-te a la presentació telemàtica del Projecte Pastoral de l’Acció Catòlica General el proper dissabte 27 de febrer

El proper dissabte 27 de febrer a les 11.00 h es presenta telemàticament el Projecte Pastoral de l’Acció Catòlica General. Segons explica la mateixa organització és «un projecte renovat al servei de tot el laïcat que vulgui trobar-se cada dia amb Jesucrist en la vida ordinària, experimentar intensament la fe en comunitat, reforçar el seu servei corresponsable a la seva parròquia i la seva diòcesi, i transformar el món de la mà de l’alegria de l’Evangeli».

Un projecte pastoral adequat a les teves necessitats

Des d’Acció Catòlica General volen fer-te unes preguntes. «Davant la situació actual de crisi sanitària, apatia, secularisme, individualisme i relativisme,  demana’t: Què necessites? Davant l’apatia pastoral que ens atrapa i que ens fa caure en la desgana, l’esgotament, i les ganes d’abandonar, demana’t: Què cerques?». Si amb aquestes preguntes el que necessites és viure intensament la fe, renovar la teva parròquia amb una autèntica conversió pastoral, o transformar el món amb l’alegria de l’Evangeli. Si el que cerques és una proposta pastoral oberta a tot el laïcat, un projecte «parroquial, diocesà, corresponsable i missioner», un projecte universal i durador o simplement cerques conèixer, celebrar, pregar i viure la fe, l’ACG et convida a la seva presentació online, només cal inscriure-s’hi.