oct

Obertura diocesana del Sínode dels Bisbes

De 19:15
Fins a 21:15

La Catedral de Barcelona acull l'obertura de la fase de consulta diocesana de la XVI Assemblea General Ordinària del Sínode dels Bisbes amb el tema: «Per una Església sinodal: comunió, participació i missió».

La celebració eucarística serà presidida pel cardenal Joan Josep Omella i concelebrada pels  bisbes auxiliars i els preveres i diaques que vulguin participar (caldrà que confirmin la seva assistència al següent correu electrònic:  aduro@arqbcn.cat  Cal dur alba i estola verda).  La feligresia pot assistir-hi lliurement sense cap inscripció prèvia. A més es podrà seguir la celebració per Ràdio Estel i el canal Youtube de la Catedral.

El cardenal Omella ha assegurat en la carta informativa de l'acte: "Aquest camí sinodal l’imaginem, el volem i el veiem en plena sintonia amb el treball que ja estem fent a través del Pla Pastoral Diocesà Sortim! Després de treballar els eixos: La fraternitat, Els joves i Els pobres, ens preparem ara per treballar l’eix del discerniment; tenint sempre molt present que l’eix central és L’Encontre i l’anunci de Jesucrist, com ens ho mostra el cercle central del panot, símbol del nostre Pla Pastoral".

Catedral de Barcelona, Pla de la Seu, s/n, 08002 Barcelona, Espanya