Catequesi a casa

El Secretariat diocesà de Catequesi ofereix material catequètic per treballar a les llars i en família

L’equip del Secretariat diocesà de Catequesi ha elaborat uns materials –en català i castellà perquè les famílies puguin preparar l’Evangeli del proper diumenge. El treball de les famílies va començar la setmana passada i preveu continuar per aquest camí fins que acabi el confinament. Aquesta «és sobretot una proposta adulta de lectura de la Paraula de Déu que ara és tan necessària», ha assegurat el bisbe Vadell.

Recursos per fer en família

«Es tracta d’un recurs per fer la catequesi en família, vàlid per totes les edats, adaptat a l’espai de casa, i orientat a comprendre i viure l’Evangeli del Diumenge que vindrà», asseguren des del Secretariat Diocesà de Catequesi. El secretariat de l’Arquebisbat de Barcelona fa arribar a les famílies dos recursos cada setmana. «El primer serà un oratori per fer a casa i el segon una catequesi per assimilar els continguts associats a aquell oratori». Tots dos passats amb PDF i adjuntat amb un vídeo tutorial per posar en pràctica aquests coneixements amb els fills.

Els recursos que proposa el SIC són per fer en l’horari que a cada família li convingui en un total de dues hores de catequesi en família a la setmana. Un gran recurs perquè els més petits no perdin pistonada de la seva catequesi i també per passar uns moments divertits i en família.