Recurso 2-

Divendres, 8 d'octubre de 2021 - n. 177
Captura de Pantalla 2021-10-07 a les 9.49.57

El Full dominical del 10 d'octubre de 2021

Accedeix gratuïtament a la versió digital de la publicació diocesana que cada diumenge edita l'Arquebisbat de Barcelona.
Restauració Mercè

S'inicia la restauració de la imatge de la Mare de Déu de la Mercè

L'escultura gòtica del segle XIV ja es troba al Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya. Durant el procés de restauració s’instal·larà al cambril de la basílica una rèplica de la talla perquè es pugui seguir venerant la patrona de Barcelona.
Foto testimoni

El servei de dutxes de Santa Maria de Premià, un projecte d’Església en sortida

Les voluntàries Anabel i Mercè expliquen com funciona aquest servei de neteja gestionat conjuntament amb Càritas Diocesana de Barcelona i els serveis socials dels Ajuntament de Premià de Dalt i de Mar.
51554432939_954cf4ca8d_c

L’Ateneu Universitari Sant Pacià oferirà ensenyaments oficials a distància

El cardenal Omella presideix l’acte d'inauguració del curs 2021-22 amb el Nunci apostòlic a Espanya Mons. Bernardito Auza.
r5

Cardenal Omella: «Joves de Barcelona, el Senyor us crida ara a renovar l’Església»

El Secretariat de la Pastoral amb joves inaugura el curs 2021-22 amb la Creu de la JMJ que estarà també present a la propera edició de Lisboa 2023.
CARTELL-SINODE

Carta dominical: «Caminar junts»

En el marc de l'acte d'obertura diocesana del Sínode dels Bisbes, la Carta dominical del cardenal Joan Josep Omella ens anima aquesta setmana a intensificar la pregària i fer junts el camí sinodal que tot just comença.
Foto Cabot

Mn. Cabot: «Hem de construir una comunitat en què no parlem d’ells sinó de nosaltres»

La parròquia Sant Josep de Badalona acull la celebració diocesana de la Jornada Mundial del Migrant i Refugiat 2021.

Blanquerna aposta per la inclusió social i laboral dels joves amb discapacitat intel·lectual

Aquesta formació pertany al Programa operatiu d’ocupació juvenil 2014-2021 i està co-finançat pel fons social europeu.
202110Video-papa-octubre-2021-cast-745x422

El papa Francesc crida els cristians a donar un testimoni de vida que atregui, sense exigir ni obligar

El Vídeo del Papa d'octubre ens demana que siguem deixebles missioners en la vida quotidiana donant testimoni de la trobada amb Jesús i vivint amb gust d'Evangeli.
facebook twitter youtube instagram

Consulta l'agenda del Cardenal Joan Josep Omella, arquebisbe de Barcelona, i la
resta d'activitats diocesanes de la propera setmana.